1. Én már rég kész vagyok, rátok várok.
2. Muszáj ezt mind elhozni? Úgy nézünk ki, mint egy málhás szekér.
3. Mit hagytunk otthon?
4. Nem megyek vissza, balszerencsét hoz.
5. Miért nem indulás előtt mentél el pisilni?
6. Mikor érünk oda? Kisfiam, most indultunk.
7. Nézz előre, akkor nem lesz hányingered.
8. Én mindig dedalont kaptam indulás előtt.
9. Nem vesszük meg, a benzinkútnál minden ötször annyiba kerül.
10. Pont most aludt el.
11. Nem, semmi gond, elmegyünk sétálni, amíg kész lesz a szoba.
12. Mondtam, hogy gondold végig, mit hagysz otthon.
13. Miért nincs sötétítőfüggöny, nem bírok világosban aludni.
14. Negyedórája vagyunk itt, de már rendetlenséget csináltál.
15. Mert itt máshogy csinálják a kakaót.
16. Pont a héjában van a vitamin.
17. Ebéd előtt nincs fagyi.
18. Jó, de csak ha megígéred, hogy fogsz ebédelni.
19. Megígérted, hogy fogsz ebédelni.
20. Afrikában bezzeg éheznek.
21. Vacsora előtt nincs fagyi.
22. Ebéd előtt is ezt mondtad.
23. Nem igaz, hogy nem lehet megenni.
24. Mi vagyok én, konyhamalac?
25. Honnan tudod, hogy nem szereted, ha meg sem kóstolod?
26. Nem lehet csak fagyin élni.
27. Hogy mennyire biztos voltam benne, hogy nem eszel meg három gombócot!
28. Gyere ki a vízből, már lila a szád.
29. Nem veszünk felfújható nagy fókát. Delfint se.
30. Pisilj bele nyugodtan.
31. Ha még egyszer lefröcskölsz, nyakon csaplak!
32. Kizárt dolog, hogy én vizibiciklizni menjek.
33. Unatkozol? Rajzoljál!
34. Pihenni jöttünk.
35. Nem lehetne, hogy legalább most ne a tévét nézzétek?
36. Hat betű, a középső kettő zé, er.
37. Jobban elfáradtam, mintha dolgoztam volna.
38. Ha már eljöttünk idáig, lássunk is valamit.
39. Figyelsz Te egyáltalán rám, ha valamiről beszélek?
40. Más gyerek boldog lenne, ha itt lehetne.
41. Tudsz Te a saját lábadon is jönni.
42. Nem veszünk több szirszart.
43. Csak azért ne vegyünk meg valamit, hogy vegyünk valamit.
44. Na, ez is csak addig érdekelte, amíg megvettük.
45. Miért, ők hoztak nekünk valamit?
46. Sehol sincs leírva, hogy nem vihetünk haza pénzt.
47. Nem vesszük meg az ezredik ilyet.
48. Biztos voltam benne, hogy valamit otthagytunk.
49. Idefelé hogy fértünk be?
50. Nem is hiszem el, hogy hazaértünk.

Szerző: Szabó László  2014.07.26. 03:56 Szólj hozzá!

Címkék: nyaralás fagyi fóka keresztrejtvény dedalon

A bejegyzés trackback címe:

https://szabolaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr476545603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása